Marketplace

  • MarketPlace pro zadávání témat bude účastníkům zpřístupněný 27.11
  • Každý účastník může obsadit jeden z volných časových slotů tématem, které ho zajímá.
  • K dispozici bude celkem 25 volných časových slotů. Během dne se bude paralelně diskutovat v pěti místnostech.
  • Šestou místnost můžete využít pro networking, bude otevřena po celou dobu konání akce.

Přednáška

Leadership v agilním prostředí

Žijeme v exponenciální době. Permanentní změna se stala novým normálem.  Čas adopce nových technologií se nepočítá v letech, ale často jen v měsících. Smazávají se rozdíly mezi odvětvími, do tradičních ekonomických sektorů vstupují zcela noví hráči. Lídři mnoha firem jsou postaveni před výzvu výrazně změnit svůj obchodní model, uzavírat doposud nemyslitelná partnerství. O to jak uzpůsobit a rozvinout svůj leadership styl, abychom obstáli v komplexním a proměnlivém prostředí, se ve svém vystoupení podělí Petr Beneš

Petr Beneš

Petr působil přes 20 let v bankovnictví. Kromě České republiky pracoval v Polsku, USA a Thajsku, kde otevíral banku na zelené louce.V roce 2016 spoluzaložil 6D, která pomáhá firmám i jednotlivcům adaptovat se na technologické a společenské změny. Věnuje se dopadům digitalizace nejen na svět byznysu a tomu, jak současná civilizační revoluce proměňuje naše individuální zvyky a hodnoty.

Moderovaný rozhovor

Připravujeme ...

Tomáš Čupr

Tomáš je podnikatel, investor a zakladatel řady firem. Pochází ze Svitav, v roce 2005 se odstěhoval do Velké Británie, kde získal první podnikatelské zkušenosti. V roce 2007 založil se společníkem agenturu zaměřenou na internetový marketing, o dva roky později svůj podíl ve firmě prodal a začal pracovat jako CTO ve společnosti Evolution Funding, kde vytvořil produkt Dealer Zone pro trh financování vozidel. Po návratu do ČR založil v roce 2010 společnost Slevomat, o dva roky později pak úspěšný projekt DámeJídlo.cz. V roce 2014 uvedl na trh Rohlík.cz. Je partnerem v investiční skupině ENERN.

Tomáš Honěk

Tomáš je v České Spořitelně od počátku agilní transformace v roce 2018. Měl mimo jiné na starosti design a spuštění nové organizace. Teď vede Quarterly Business Review, které pomáhá dodávat věci s největší přidanou hodnotou pro klienta. Jasné cíle banky dávají pak agilním teamům volnost v tom jak jich dosáhnou. V sesterské Slovenské Spořitelně vedl digitalizaci pobočkové sítě a v minulosti pracoval v poradenské firmě McKinsey. Má MBA z Harvard Business School a PhDr. z Karlovy Univerzity.

Moderuje:

Jaroslav Procházka

Jarek se společně s firmami a jejich lídry snaží budovat agilní a inovační kulturu tam, kde to dává smysl a kde jsou tomu lidé nakloněni. Zkušenosti sbíral přes 16 let v různých rolích (od vývojáře, přes projekťáka a produkťáka až po agilního kouče) v inovačních a agilních projektech a transformacích v mnoha malých a středních českých firmách, velkých mezinárodních korporacích i českých institucích.

Diskuse řízené experty

Jak rozšířit OKR do celé firmy

Největší výhodou OKR je sjednocení priorit všech týmů a oddělení společnosti na klíčové cíle. Každá část přispívá celku, celá firma táhne za jeden provaz. V diskusi se s Vámi chceme podělit o naše praktické zkušenosti se zaváděním OKR do Heureky. Těšíme se na Vaše zkušenosti a následnou diskusi.

Marek Grynhoff

Marek je od roku 2018 hlavní produkťák ve společnosti Heureka. Na starosti má produktovou strategii a vedení celého týmu. Marek je zastáncem agilních metodik. Proto v Heurece místo neflexibilních roadmap pomohl zavést řízení přes OKR.

Lukáš Putna

Lukáš působí v Heurece na pozici CTO a od počátku jeho působení se snaží sjednotit technologický směr s produktovou vizí Heureky. Je velkým zastáncem agilních metodik s velkým důrazem na samostatné vývojové týmy. 

Remote spolupráce produktových týmů, tentokrát už doopravdy

S nárůstem potřeby firem budovat nové produktové týmy je stále obtížnější nabrat ty správné lidi. Remote spolupráce distribuovaných týmů je jednou z cest, jak tento problém vyřešit. Na rozvoji remote spolupráce jsme intenzivně pracovali několik let a docela dobře jsme se naučili v tomto režimu pracovat. Řada dysfunkcí, na které jsme v týmech naráželi, byla však úplně vyřešena až po přepnutí do full remote režimu, způsobeného nutností celofiremního home office.
Je jasné, že tyto změny budou formovat "nový normál" remote spolupráce v době post-pandemické.
Jak by mělo fungování remote týmů v budoucnu vypadat podle vás?

Lukáš Růžička

Lukáš již čtvrtým rokem, společně s několika produktovými týmy v LMC, uvádí myšlenky agilního produktového vývoje do praxe. Je agilní nadšenec, který spíše než hltání příruček, raději věci rád osobně z-a-kusí.
Při budování týmů pracujících na startupech v kontextu větší organizace, narazil na spoustu otázek a občas také na nějaké odpovědi 🙂
Lukáš říká s oblibou říká, že "Zkušenost je věc, kterou získáš až potom, co ji potřebuješ".

Co má produkťák měřit? S čím naopak neztrácet čas?

Začínáte s produktem a nevíte jak na čísla? Nejste si jisti, jestli sledujete ty nejvhodnější metriky? Nemáte čas se zamyslet nad účelností čísel nebo reportů, které vám padají do schránky? Pojďte diskutovat o metrikách a měření, které jsou oblíbené u B2B a B2C produktů a to v různých částech životního cyklu.

Jiří Tůma

Jirka se poprvé ke starosti o produkty dostal v AVG, poté ve Y Softu piloval zkušenosti s vedením B2B produktu, stavbou a vedením týmu produkťáků, designérů a částečně i product marketingu. Naposledy pomáhal s rozvojem data analytické platformy v GoodData. Nyní zpět v rodném Brně s Dataweps vylepšuje stávající a hledá nové produkty, které se zaměřují na odstraňování rutiny z každodenní práce.  

Scroll to top